Patarimai, kad SEO paslaugos vyktų sklandžiai

Siaučiantis virusas, masiniai karantinai pastūmėjo daugelį verslų persikelti į interneto plotmę. Dalis verslų savininkų tai planavo padaryti seniai, bet niekaip neprisiruošė. Paskutinio meto įvykiai pastūmėjo imtis veiksmų.

Patarimai, kad SEO paslaugos vyktų sklandžiaiBūnant internete svarbu ne tik turėti savo elektroninę parduotuvę, bet ir būti randamiems didžiųjų paieškos sistemų rezultatuose. Daugelis interneto lankytojų į Google paiešką veda ne internetinių parduotuvių pavadinimus, bet konkrečius prekių ar paslaugų pavadinimus, kurie yra vadinami raktinėmis frazėmis.

Tam, kad atsidurti aukštesnėse vietose pagal savo raktinius žodžius, reikalingos SEO paslaugos. Tai yra veiksmų seka, kada stengiamasi kuo labiau iškelti interneto puslapį pagal konkrečias raktines frazes. Pavyzdžiui, jūs turite interneto parduotuvę, kuri prekiauja buitine technika. Ko gero jūs norėsite, kad jūsų puslapį Google mestų kuo aukščiau į paiešką įvedus tokius raktažodžius kaip „dulkių siurblys“, „skalbimo mašina“ ar „lygintuvai internetu“.

Tam, kad taip atsitiktų, reikalingas įdirbis iš SEO pusės.

Visų pirma, optimizacija pradedama nuo pačios svetainės. Jeigu naudojate WordPress svetainę, galite nemokamai atsisiųsti SEO įskiepius, kurie padės jums su meta pavadinimų ir meta aprašymu sudarymu. Populiariausi tarp SEO specialistų yra Rank math ir SEO Yost. Šie įskiepiai automatiškai sugeneruoja turinyje antraštes, teisingus URL adresus. Jų pagalba galite aprašyti nuotraukas, įdėti raktinius žodžius prie meta duomenų.

Taip pat nereikės rūpintis robots.txt bei sitemap (svetainės žemėlapiu) – tai bus sugeneruota automatiškai. Minėti įskiepiai parodo kiekvieno vidinio puslapio situaciją, praneša apie esamas SEO klaidas ar neatitikimus. Jeigu nenorite aprašinėti kiekvieno vidinio puslapio meta failų – įskiepiai gali sugeneruoti tokius aprašymus automatiškai. Visgi, svarbiausių vidinių puslapių meta duomenis rekomenduojame sukurti ir įdėti rankiniu būdu.

Susitvarkius techninius svetainės parametrus, galima pereiti prie kitų dalykų. Nemokamai susikurkite Google Analytics paskyrą ir jos kodą patalpinkite savo svetainės kode. Taip jūs galėsite matyti ir analizuoti savo svetainės lankytojų elgseną ir srautus.

Susikurkite Google Search console paskyrą, ji labai pravers SEO įžvalgoms. Joje patysite, kokias nuorodas ir iš kokių šaltinių turi jūsų internetinė parduotuvė. Taip pat galėsite identifikuoti kokie raktiniai žodžiai atveda srautą į jūsų puslapį, kokios yra raktažodžių pozicijos, parodymų bei paspaudimų santykis (CTR), kiek kartų jie buvo ieškomi. Sistema leidžia matyti kurie iš jūsų eshopo vidinių puslapių yra populiariausi – dažniausiai ieškomi ir spaudžiami arba turi daugiausiai nuorodų iš kitų svetainių.

Už Ahrefs įrankį teks susimokėti, bet jis bus labai vertingas, jei nuspręsite atlikti SEO paslaugas ir rasti daugiau svetainių, kuriose norite pasitalpinti atgalines nuorodas (backlinks). Ši sistema jums parodys jūsų konkurentų nuorodas, jų naudojamus raktinius žodžius, kitus techninius SEO parametrus.

Tikimės, kad šie patarimai bus naudingi optimizacijos procese. Daugiau apie SEO skaitykite kitame straipsnyje.

Palikite atsiliepimą