Ką reikia žinoti apie prekes ir jų garantiją?

Gyvenimas vartotojiškoje visuomenėje lėmė tai, kad prekių pagaminama labai daug. Kai kurios iš jų genda iškart po įsigijimo, o kai kurios pasibaigus garantiniam aptarnavimo laikotarpiui t.y. po 2 metų. Norint to išvengti reikia žinoti, kad galimas garantijos pratęsimas, kuris leidžia ramiai gyventi ir nesibaiminti dėl gendančių prekių.

GarantijaKą reikia žinoti apie prekių garantiją? Pirmiausia reikia žinoti, kad prekės garantija gali būti pagrindinė ir papildoma. Pagrindinė garantija yra suteikiama gamintojo. Dažniausiai ji būna 2 metų, tačiau perkant iš užsienio šalių gali būti tik 1 metų. Pasibaigus gamintojo suteiktai garantijai yra galimybė pratęsti garantiją. Pavyzdžiui, galima pratęsti garantiją dar 1 metais. Tai leis iš viso turėti 3 metų garantiją, nes 2 metai yra suteikti gamintojo ir 1 metai yra papildoma garantija. Reikia žinoti, kad garantija gali būti pratęsta iki 5 metų papildomai. Tik reikia išsiaiškinti ar toje parduotuvėje, kurioje perkate, yra tokia galimybė. Ne visos parduotuvės suteikia tokią galimybę. Netgi yra parduotuvės, kurios neteikia papildomos garantijos pratęsimo paslaugos, todėl norėdami turėti pratęstą garantiją, turite žinoti ar ji teikiama pasirinktoje parduotuvėje. Tiesa, dabar galima įsigijus prekę, užsakyti papildomą garantiją iš specializuotų interneto svetainių, kuriose teikiamos papildomos garantijos pratęsimas. Tai puiki išeitis tais atvejais, kai parduotuvėje, kurioje perkate, nėra galimybės pratęsti garantiją. Taigi, pagalvokite ar norite pratęsti garantiją.

Vieni pirkėjai renkasi pratęstą garantiją, o kitiems užtenka gamintojo suteikiamos pagrindinės garantijos. Kaip žinoti, kas geriau? Viskas labai individualu, nes garantijos pratęsimas gali būti naudingas, tačiau prekė gali ir nesugesti, tuomet bus sumokėti pinigai už pratęstą garantiją. Vieni pasisako už ramų gyvenimą be rūpesčių bent nustatytą laikotarpį, nes jie planuoja savo finansus ir netikėto gedimo atveju, jiems nereikia padengti remonto išlaidų ar galvoti iš kur gauti pinigų naujam pirkiniui. Tuo tarpu kiti galvoja, kad jeigu jau genda prekės, tai iki 2 metų, kuomet ir baigiasi garantija, todėl nėra prasmės mokėti už garantijos pratęsimą. Spręsti jums, kuris pasirinkimas jums bus naudingesnis.

Prekių garantija yra labai geras būdas apsisaugoti nuo neplanuotų išlaidų remontui ar naujo daikto įsigijimui. Kiekvienas pirkėjas turi gerai pagalvoti ar jam tikrai užtenka gamintojo suteikiamos 2 metų garantijos. Jei norite ramiai gyventi neturint rūpesčių ilgesnį laikotarpį, tai rinkitės garantijos pratęsimą. Tai bus geras sprendimas.

Palikite atsiliepimą