Kai automobilio šviesos – paskutinis matytas vaizdas

Xenon lemputėsVeikiantys xenon blokai yra reikalingi kiekvienam automobiliui, norint, kad mašinos šviesos veiktų tikrai deramai, tinkamai. Gerai, kai jos padeda susigaudyti kelyje. Blogai, kai jos tampa paskutiniu matytu vaizdu. Kino kūrėjai dažnai šį vaizdą naudoja savo filmuose, vaizduodami į avariją patenkančio žmogaus situaciją. Įprastas vaizdas: į kamerą artėjančios mašinos šviesos, išsigandęs pagrindinis veikėjas, o tuomet jau šviesa operacinėje, gydytojai, išnyrantys tarsi iš miglos, ir sunkiai kažką beprisimenantis mūsų veikėjas.

Šviesos išgelbėja ir perspėja

Taigi, ar tai būtų https://www.autosviesos.lt/xenon-lemputes, ar kitokio tipo šviesos perdavėjai, tos šviesos gali išgelbėti. Įsivaizduokite, jeigu automobiliai neturėtų šviesų, kas tada būtų? Istoriniuose filmuose galima pastebėti, kad kartais vienur ar kitur prarieda koks nors vežimas ar karieta tamsoje, o kažkas priekyje laiko deglą. Tas deglas gal ir nepadeda gerai paisišviesti, bet bent kažkiek. O svarbiau – įspėja visus aplink, kad štai atrieda vežimas su arkliais. Taigi ir mums įprastos automobilių šviesos turi kažkokią panašią pranešimo signalo perdavimo funkciją. Pamatę automobilio šviesas, mes tiesiog iškart suprantame, kas vyksta. Ten ar ten yra automobilis. O tada elgiamės atitinkamai pagal situaciją ir savo vaidmenį. Ar mes pėstysis, einantis per kelią, ar lenkti arba sukti planuojantis vairuotojas – čia jau atskiri klausimai. Tačiau šviesos yra svarbiausias būdas tamsiu paros metu pranešti apie save kelyje. Tam tikrais atvejais mašinos tampa ir vairuotojų susikalbėjimo būdu. Vis dar populiaru Lietuvos keliuose kitam vairuotojui mirktelėti, jeigu netoliese yra policija.

Kai iš priekio atvažiuoja mašina

Dažnai kine naudojamas paskutinio vaizdo kadras – tai iš priekio atlekianti, atskriejanti mašina. Šis vaizdas mums visiems matytas per filmus, tačiau mes kartais jį įsivaizduojame ir gyvenime. Jeigu važiuojame kažkokiu nesaugiu keliu, jeigu kažkas iš priešakinės juostos lenkdamas atvažiuoja – kartais tikrai per plauką esame nuo avarijos, ir būtent tas šviesų vaizdas mums tuomet dingteli galvon, kaip galimas variantas. Persižegnojame, kai tai nebūna paskutinis vaizdas.

Pėsčiojo kelio pabaiga

Kai kuriems pėstiesiems tai taip pat gali būti paskutinis matytas vaizdas. O toliau – sunku pasakyti, kas yra juntama. Skausmas iškart ar po to, svaiginantis skrydis, ar jis dar juntamas? Priklauso nuo įvykio aplinkybių ir pasekmių.

Daug avarijų – tamsiuoju paros metu

Taigi, ne paslaptis, kad dauguma avarijų Lietuvos keliuose atsiranda tamsiuoju paros metu, ypač žiemą, kada yra prastas oras. Dėl to būtina turėti tvarkingai veikiančias šviesas.

Palikite atsiliepimą